Китаєва Тамара Пилипівна,
Новомиколаївський НВК, Барвінківський район
РАНКОВЕ КОЛО
27.02.2018
Тема тижня: «Тварини у дикій природі»
Тема дня «Хто живе у зоопарку»
1. Вправа на привітання.
А)Вітання вчителя
- Добрий день, малята! А ви знаєте де живе гіпопотам?
Де живе гіпопотам?
- Може, тут. А може там.
- Може, все таки десь там,
Бо на те й гіпопотам.
А якби не там, а тут,
Був би він гіпопотут.
- Діти, сьогодні піднімемо один одному настрій, уявивши себе якоюсь тваринкою. Привітайтеся і спробуйте щось показати, щоб інші здогадалися, яку тваринку ви показуєте. Почну із себе:
- Добрий день, кря-кря-кря!
- Вітаю тебе, каченятко. Хрю-хрю-хрю!
- Вітаю тебе, поросятко.Няв-няв-няв!(і т.д.)
Б)Обмін інформацією
-Діти, одна тваринка просить нашої допомоги.
На базарі жираф
Вибирає теплий шарф.
Переміряв чималенько-
Всі шарфи коротенькі.
Є великі, є маленькі,
Є широкі, є вузенькі,
Є блискучі, наче змії.
Та нема на його шию…
-Хто з вас бачив жирафа? Чому йому у нас холодно? Де ми всі можемо його побачити?Знайдіть серед цих малюнків зображення жирафа і розкажіть все, що ви про нього знаєте.
(Той, хто виявив бажання сідає в «крісло автора» і розповідає)
2. Тема дня: «Хто живе у зоопарку»
Мета:розширити уявлення дітей про світ тварин, розвивати уяву дітей, формувати мовленнєві навички,виховувати шанобливе ставлення до всього живого
Завдання : дізнатися про тварин, які живуть в дикій природі, визначити, яких тварин можна побачити в зоопарку, намалювати(зробити з пластиліну)улюблену тваринку
3.Тема «Розкажи і покажи»
Діти отримують завдання: намалювати малюнок на тему «Моя поїздка до зоопарку», потім по черзі(за алфавітним порядком по 2-3 учні) протягом тематичного тижня на ранковому колі сідають в крісло автора, показують малюнки і розповідають про побачене.
3. Теми для щоденника вражень (3-5).
«Мій чотирилапий друг», «Я і домашні тварини», «Чому сумує котик»,
«Допоможу тваринам взимку», «Хто мені підніме настрій»
Коментарi